28 februari 2010

*

jag är sjuk , dödligt sjuk, jag har ingen röst och nyser hela tiden.
sportlov nu yes rolig start med att vara sjuk, men men, i fredags gjorde jag ingenting gick på stan med fanny sen hem. Igår kom belinda och sofie hit vid 5 vi fixade oss och lite sånt där roligt roligt, vid 7 gick vi hem till kajsa där massa tjejer var, riktigt rolig kväll. vissa drog vid 11, sen alla andra drog väl sen runt 12, då jag och kajsa gick till kiosken för att träffa william, kom väl sen hem runt 1 någon gång och la mig direkt i sängen helt död. idag har jag bara legat i sängen hela dagen, ska gå och hämta lite cola nu sen lägga mig i sängen igen. ska va hemma imorgon och bara vila upp mig, sen på tisdag blire belinda och sen onsdag sofies tjejkväll, det blir dunderbra! nu ska jag gå pusss

0 kommentarer: